Click! Click! Click

Saturday, June 21, 2014

Collection Raya 2014

Selamat Tengahari, korang dah lunch ke? Mesti hepy kan arini boley relax-relax. hehehe. Puase pon da nak dekat ni. Korang da prepare beli baju raye ke? ke baru nak survey-survey? Macam aku dah tempah baju raye dengan tailor. Aku nye baju just simple-simple je. Tapi aku suke cuci-cuci mate tengok collection design raye taun ni dekat facebook or instagram. Kalo tanye aku, banyak sangat yang berkenan di hati. Sampai rambang matelah katekan. Mujur ditahannye nafsu, kalo tak sume nak beli...hehehe. Korang lak camne? Jom tengok design mane yang korang berkenan. 

First, aku suke tengok baju-baju dekat Poplook. Mane tau korang nak cari dress yang look simple untuk pergi rumah terbuka, korang boley la tengok kat sane. Yang penting harge baju dekat Poplook is reasonable. They all pon ade collection for raye. 


Credit picture: POPLOOK

Second, aku suke follow intagram BellaAmmara. Dorang ade collection untuk raye 2014. Yang penting baju-baju they all breasfeed friendly, wudhu' friendly and very muslimah. Suke tengok jubah dress dorang. Nampak very comfy sangat bile pakai. Yang penting look very classy and elegant. Korang boley la follow instagram they all for more update.




Credit picture : Instagram BellaAmmara

Third, aku baru tengok Radiusite punye raye collection 2014 sempena 5tahunRadiusite. So, dorang pon baru launch collection dorang kat butik. For online boley start beli 23 June 2014 (tomoro). Sape yang berminat nak beli, kene prepare cepat-cepat la. Sebab collection dorang capat habis stock. Aku tengok design dorang sangat cantik. Macam ala-ala design Jovian. So, korang boley la follow instagram dorang for more updates. 


Credit picture: Instagram Dreemika by Radiusite

So, apelagi korang boley follow dorang cepat-cepat...Setakat ni, ni jela yang aku survey. Kalo ade new collection yang best-best, aku akan blog about it. 

Tq pada yang membaca.



Photobucket

No comments:

Post a Comment

Klik, klik tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...