Click! Click! Click

Friday, June 13, 2014

Jom Tengok The Vampire Diaries

Hye... Rase macam lame da tak update blog. Walaupun tak ramai pon yang follow blog ni, tapi tetap nak share and tulis, tulis and tulis. hehehehe. Sebenarnye ni tengah update blog time kat office ni. Sambil-sambil lunch sambil kite bercerite. Ye tak? OK la arini just nak cite kat korang kat mane korang ley tengok english drama TV series yang best-best. Kalo bagi aku, aku suke tengok cite The Vampire Diaries, The Originals, Merlin and macam-macam la yang best. So korang boley download citer-citer ni kat sini. Tapi korang mesti ade software untuk download la. Macam aku ade Internet Download Manager (IDM). So, boley la korang buat collection season sume cite. hehehe
Korang google COUCHTUNER or klik link bawah ni:
Then, bile korang dah donlod, korang mesti nak cari subtitles English kan. So, korang boley donlod subtitle kat sini:
Memang confirm puas hati korang dapat tengok citer free and cepat. hehehe.
Macam aku sekarang tengah tengok Vampire Diaries Season 5. Terkedek-kedek lagi aku nak abiskan citer ni. Sebab asik follow citer korea je kan, Tu yang lambat sikit tu.
 


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Klik, klik tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...