Click! Click! Click

Wednesday, September 10, 2014

Giveaway Merdeka 57 by Mawar Biru


Saya menghargai kemerdekaan dengan cara menghargai dan mengenang jasa tokoh kemerdekaan kita. Disamping itu dapat menanamkan semangat patriotisme dalam diri. Melalui nyanyian lagu-lagu kebangsaan, ia juga dapat meningkatkan rasa sayang dan cinta akan tanah air dalam diri saya. Selain itu, dengan perlakuan dan percakapan saya juga dapat melahirkan rasa bangga dan bersyukur kerana dilahirkan di tanah air ini. Dan akhir sekali tanda saya menghargai kemerdekaan kita ialah melalui sokongan terhadap penglibatan Malaysia dalam acara-acara bertaraf dunia dan sekaligus mengharumkan nama negara. Ia cukup membuktikan betapa saya sangat sayangkan tanah air saya.....Malaysia

*Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke-57



 photo ju_zps80210f97.jpg
Photobucket


2 comments:

  1. Selamat Hari Merdeka..ehh..dah lepas lah..dah masuk hari msia dh pun :-)

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen yang sama, follow sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/giveaway-merdeka-57-by-mawar-biru.html

    ReplyDelete

Klik, klik tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...